Dawka motywacji na początek dnia

Poznaj trzy szybkie rady, które być może sprawią, że poranne wstawanie będzie dla Ciebie przyjemnością:


1. Zmień swoje przekonanie na temat tego, że wstawanie z rana jest czymś złym. 

Dlaczego tak bardzo nie lubisz wstawać z rana? Czemu aktywność późnym wieczorem czy w nocy jest dla Ciebie lepsza niż aktywność z samego rana? Czy nie lepiej by było kłaść się odrobinę wcześniej spać, aby wstawać w pełni wyspanym i wypoczętym? Wszystko jest kwestią odpowiedniego myślenia i jeśli uświadomisz sobie fakt, że wstawanie z rana może być czymś przyjemnym, będzie Ci o wiele lepiej. Pomimo tego, że kiedyś uwielbiałem przesiadywać w nocy przed komputerem, dziś wstaję bez problemu o godzinie 6:00.

2. Przed zaśnięciem myśl o tym, co będziesz jutro robił. 
Czy pamiętasz te czasy kiedy byłeś małym dzieckiem i następnego dnia miało wydarzyć się coś wielkiego? Wyjazd na wycieczkę szkolą czy wakacje, pamiętasz? Ja zazwyczaj dzień przed takim wydarzeniem nie mogłem spokojnie zasnąć i pomimo tego, że moja ilość snu nie była wystarczająca – bez problemu wstawałem następnego dnia z rana. Zdaję sobie sprawę z tego, że codziennie w Twoim życiu nie dzieje się coś mega wyjątkowego. Nie musisz czekać na wyjątkowe chwile w Twoim życiu, bo tak na prawdę sam tworzysz je w swojej głowie. Czy jutrzejszy dzień w pracy nie będzie ciekawy i pasjonujący? Ależ oczywiście, że będzie. 

3. Zadbaj o swój sen. 
Zwróć uwagę na jakość swojego snu, a przede wszystkim na to, czy wstajesz zgodnie z cyklami snu.