Utwórz w sobie nowe NAWYKI

Jestem zawsze przy Tobie.
Jestem Twoim największym sługą, albo Twoim ciężarem. Będę Cię pchał do sukcesu, albo doprowadzę do porażki. Jestem całkowicie na Twoje rozkazyPołowę Twoich obowiązków możesz przekazać mnie, a wykonam je szybko i bezbłędnie. 
Łatwo mną kierować, ale musisz być wobec mnie stanowczyPowiedz mi dokładnie co mam zrobić, a po paru lekcjach będę to robił automatycznie. Jestem sługą wszystkich wielkich ludzi, ale jednocześnie przekleństwem nieudaczników. 
Z wielkich ludzi robię jeszcze większych, a przegrańców pogrążam. Możesz mnie wykorzystać do osiągnięcia zysków lub mogę Ci zrujnować życie. Dla mnie to bez różnicy...
Użyj mnie, trenuj mnie, bądź wobec mnie stanowczy, a rzucę Ci świat do stóp. 
Pobłażaj mi, a zniszczę Cię! 
Kim jestem?
Twoim NAWYKIEM...


Zastanów się czego chcesz i wydaj polecenie. 
Tylko Ty możesz to zrobić!
Chcesz coś osiągnąć? Po prostu to zrób!