Pierwszy wywiad:)

Jakiś czas temu udzieliłam wywiadu Dyrektorowi Klubu Oriflame, Magdalenie Bienii.  Wywiad opublikowany został na blogu Magdy. Zawiera odpowiedzi na kilka krótkich pytań dotyczących mojego życia i działalności w klubie Oriflame. 

Co spowodowało, że dołączyłam do klubu?

Tak naprawdę do klubu dołączyłam za namową chłopaka. ... Dla mnie Oriflame było firmą sprzedającą kosmetyki, dla Krzysztofa był to doskonały pomysł na biznesZanim wstąpiliśmy do klubu, możliwości jakie oferuje Oriflame przeanalizowaliśmy bardzo dokładnie, porównując je z ofertę innych firm działających w systemie MLM w Polsce. To czym się kierowaliśmy, na początku to przede wszystkim:

- znana marka, szeroka oferta produktów, produkty codziennego użytku

- niski koszt dołączenia do klubu, brak wymogów co do ilości sprzedaży, brak limitów

- szkolenia dla konsultantów, rozwój osobisty, poszerzanie kompetancji biznesowych

- możliwość rozwoju w marketingu sieciowym

Jakie "patenty" ułatwiają mi zdobycie 200pp co katalog?

Aby osiągnąć 200pp wybieram, ze swojej "Listy 100", 15-20 osób, którym pokazuję katalog. Wśród tych osób jest rodzina i przyjaciele. ...  sąsiedzi, dalsi znajomi, ... Dla tej grupy potencjalnych klientów przygotowuję katalog, z pozaznaczanymi najlepszymi ofertami, hitami katalogu. Są również osoby, z którymi rozmawiam bezpośrednio o produktach, na koniec rozmowy zadając pytanie: "Które produkty z tego katalogu mogę dla Ciebie zamówić?" ...

Jakie są moje plany związane z Oriflame do końca roku 2011 ?

Odpowiedź na to pytanie oraz pełną wypowiedź znajdziesz na blogu Magdy : http://bieniateam.blogspot.com/2011/08/przed-panstwem-magorzata-wyrwas.html


FRAGMENT POCHODZI ZE STRONY http://bieniateam.blogspot.com