Konferencja Jubileuszowa

Miałam przyjemność uczestniczyć dzisiaj w Konferencji Jubileuszowej Zespołu Bienia Team. Cieszy mnie to bardzo, gdyż w zespole jestem od niedawna. Dokładnie od sześciu katalogów. A dzisiaj,  z okazji swojego święta otrzymałam upominek. 

Jak się znalazłam w zespole Bienia Team?
Do zespołu dołączyłam po wykładzie/spotkaniu Forum Możliwości Biznesowych, na którym miałam okazję być w czerwcu. Tuż po spotkaniu wczestniczyłam w szkoleniu Potęga Niezależności i obecnie jestem w trakcie zdobywania wiedzy, na specjalnych, profesjonalnych warsztatach, zwanych Akademią Praktycznego Biznesu.
Dzisiejsza konferencja przepełniła mnie optymizmem i pozytywną energią. Pojawiła się chęć do działania i motywowania innych. 

Co spowodowało tyle pozytywnych emocji? 
Przede wszystkim informacja, że Oriflame zaczyna inwestować w konsultantów. A co za tym idzie, ciekawsze programy lojalnościowe, 90% zniżki na wybrany kosmetyk, wypłata gotówki na konto, łatwiejszy start dla nowych konsultantów poprzez obniżenie granicy punktowej. O obniżeniu ilości punktów premiowych, w kontekście wspinania się na wyższe poziomy, nie trzeba wiele mówić. Po prostu  WOW.
Dodatkową informacją jest Oriflame w mediach. Do tej pory były to krótkie spoty reklamowe, teraz będzie to program w TV. Tą informację zdobyłam na konferencji z kierownikiem regionu. 

Zmiana planu marketingowego znacznie upraszcza budowanie struktury, pozyskiwanie nowych konsultantów, zdobywanie wyższych tytułów, a co za tym idzie, również liczbę uczestników w Polsce, na Złotej Konferencji. 
Dodatkowo, jako uczestniczka szkolenia Potęga Niezależności, wiem, że system, na którym działamy, po wprowadzeniu planu marketingowego, jest w stanie znacznie zwiększyć liczbę konsultantów w mojej grupie. Tak, jak i w grupie każdego, kto takie szkolenie odbędzie.
Zachęcam wszystkich do skorzystania z szansy uczestniczenia w szkoleniu Potęga Niezależności. 

Dlaczego? 
Z bardzo prostych powodów, ułatwia to:
  • identyfikowanie wyznaczonych wartości, 
  • ustalanie własnych priorytetów, 
  • wyznaczanie celów, ich podział i hierarchia, 
  • automotywację, 
  • a przede wszystkim, to co najważniejsze, czyli poznanie skutecznego systemu rozwoju i dodatkowy zarobek.
Rozwój w tym kierunku postawi firmę Oriflame na pierwszej pozycji w 2015 roku.

Zarabiaj dziś i spełniaj marzenia jutro!
Życzę wytrwałości w dążeniu do celu!


Comments