Siła wiary w siebie!


Jak to wygląda z mojej strony?

Poszłam na studia sama. Bez przyjaciół  poznałam wszystkich nowych ludzi. Miałam nową szansę na pokazanie kim jestem, na pewne zmiany!
Co mi we mnie nie pasowało - zostało zmienione przeze mnie samą. Utworzyłam siebie na nowo! Wynajęłam mieszkanie, rozpoczęłam studiowanie, niestety skończyły się inne przyjemne dla mnie rzeczy, takie jak np śpiewanie, ale zaczęło się coś nowego. Zaczęłam robić biżuterię, sprzedawać, zarabiać.. Miałam dużo wolnego czasu przez brak dostępu do internetu - wykorzystałam to w dosyć ambitny sposób. Zaczęłam się uczyć! Była to dla mnie nowość szczerze mówiąc ze względu na fakt, iż wcześniej nie spieszyło mi się do nauki. Nie ważne było, co mówią ludzie. Na drugim semestrze postanowiłam, że będę najlepsza! I tak też się stało. Obecnie obroniłam pracę mgr, mam za sobą wyjazd zagraniczny i najwyższą średnią absolwenta UŚ.


I mogłoby się wydawać, że wszystko jest takie jak w życiu każdego człowieka. Coś jednak jest inaczej! Ja postanowiłam, że będę najlepsza, nie mówiłam, że to mi się nie uda, że może tak będzie, a może nie, Byłam pewna swojego postanowienia! Zrobiłam to, tak jak wiele innych rzeczy, które sobie postanowiłam. Wiem, na 100%, że moja wiara w możliwości podświadomości jest niezachwiana! 
Oczywiście na mojej drodze wydarzyło się wiele różnych akcji, poznałam wiele osób, miałam okazję kroczyć różnymi ścieżkami! Docelowo jednak zostałam doprowadzona do tego momentu, w którym jestem teraz! A teraz wiem, że mogę wszystko. Na wszystko przychodzi jednak odpowiedni czas! 

Każdy ma taką wiarę, wszystko, co zostało przez ciebie zaplanowane ma szansę się spełnić! Tylko w to uwierz!


Każdy człowiek umiera, nie każdy naprawdę żyje.
William Wallace

Comments