Piękna jesień !

Dzień dobry!
Taki ładny poranek dzisiaj, za oknem piękna złota jesień. Liście opadają z drzew, wieje jesienny wiatr, słoneczny dzień i do tego temp ok 7*C. Pozytywne myślenie;) 

Tak widzę dzisiejszy dzień, chociaż Ty możesz powiedzieć, że na dworze wieje i jest zimno. Niebo jest pochmurne i zaraz zacznie padać. 

Dodam jeszcze, że ja dzisiejszy dzień poświęcam na pracę własną. Wyszukiwanie informacji, przygotowanie artykułów, praca nad projektem. Popołudnie spędzę robiąc biżuterię. 
Z góry założyłam, że dzień ten będzie najpiękniejszy, bo będę robiła to, co lubię! Ty być może idziesz do pracy, gdzie niekoniecznie lubisz przebywać. Musisz robić co Ci szef każe ale nie jest to twoja wymarzona praca.
Widzisz, wszystko zależy od punktu widzenia, myślenia, od położenia w danej sytuacji. 

Zupełnie inaczej czujesz się w pracy, gdzie idziesz na 8h i robisz to co musisz, co w ogóle nie daje Ci satysfakcji. A inaczej jest kiedy idziesz do pracy, bo lubisz robić to co robisz, sprawia ci to przyjemność, wywołuje uśmiech. 
Ludzie pytają dlaczego akurat taką pracę wybrałam. Bo lubię! Nie mogłabym iść i robić tego, co całe 90% społeczeństwa. Iść do pracy z przymusu. 

Droga, którą wybrałam nie jest łatwa. Poświęcić się trzeba w 100% swojemu dziełu aby przyniosło rezultaty. Indywidualny projekt, a jednocześnie praca grupowa. Ale warto! Najważniejsze to widzieć przed oczami cel. A ja go widzę! 
Ważne jest efektywne wykorzystanie czasu! To podstawa każdego dzieła! 

Dużo ludzi nie wie, co z czasem robić. Czas nie ma z ludźmi tego kłopotu.
Magdalena Samozwaniec